Subject: Oitme külas Juhani detailplaneeringu esitamine tutvumiseks
From: <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>, "Transpordiamet" <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>, "Muinsuskaitseamet" <[email-masked]>, "Riigi Kaitseinvesteeringute Keskus" <[email-masked]>,Elektrilevi OÜ <[email-masked]>,Lacets Advisory OÜ <[email-masked]>,Bambalulu OÜ <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Jan 2025 17:18:21 +0200

Tere!

Teile on saadetud Saaremaa Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu dokument Oitme külas Juhani detailplaneeringu esitamine tutvumiseks, 
mis on registreeritud 23.01.2025, numbriga 5-2/411-1. Palume kirja 
kättesaamise kohta kinnitust nädala jooksul aadressile 
[email-masked]. Kirja kättesaamisest teavitamisel saame 
veenduda, et olete planeerimismenetlusse kaasatud ja saate võimalusel 
arvamust avaldada.
Kontaktinfo

Saaremaa Vallavalitsus
Tallinna 10, Kuressaare, Saaremaa vald
Tel 452 5000
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.